DOSTAWY





DARMOWA DOSTAWA NA TERENIE POLSKI


Wygoda i prostota. Te dwa słowa doskonale określają proces zamówienia
i odbioru produktu z oferty naszego sklepu internetowego.
Jesteśmy szczęśliwi że możemy dostarczać nasze rozwiązania do Waszych domów,
zupełnie za darmo na terenie całego kraju.




DOSTARCZANE WPROST DO PAŃSTWA DRZWI


Paczki zostały przygotowane w taki sposób, by jedna osoba miała możliwość
dostarczenia przesyłki prosto pod wskazany adres.
Wnosimy zamówione meble, oraz dodatki, niezależnie od piętra,
nawet w budynkach bez windy, zgodnie z regulaminem naszym,
oraz naszych partnerów logistycznych.




TERMINY DOSTAW


Nie posiadamy zapasów magazynowych, a co za tym idzie, każdy mebel jest tworzony
specjalnie na Twoje zamówienie. Właściwy termin dostawy jest opisany na stronie
produktu i może się on różnić, w zależności od wybranych przez Ciebie mebli i dodatków.




PARTNERZY LOGISTYCZNI


Przesyłki dostarczane są we współpracy z profesjonalnymi
firmami kurierskimi, bądź naszym własnym transportem marki Balance.



ODBIÓR PRZESYŁKI

 W momencie otrzymania przesyłki dokładnie sprawdź opakowanie,
oraz produkt i poinformuj nas w przeciągu 5 dniu od dostawy,
jeżeli produkt jest uszkodzony lub niekompletny.
Każdy zniszczony w transporcie produkt będzie wymieniany
na nowy lub refundowany. Oryginalne opakowanie produktu
musi zostać zachowane jako podstawa do otrzymania zwrotu/wymiany.




DOSTAWA POZA GRANICE POLSKI


Z przyjemnością dostarczymy nasze produkty do pozostałych krajów
za dodatkową opłatą. Prosimy o wysłanie zapytania wraz z adresem dostawy,
w wiadomości na adres mailowy balance@balancestore.pl,
żebyśmy mogli wycenić koszt oraz czas transportu.





ZWROTY





ZWROTY TOWARÓW


Jeżeli jesteś niezadowolony z zakupu, możesz zwrócić zakupiony towar
w ciągu 14 dni, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, pod warunkiem,
że zakupione produkty nie noszą śladów użytkowania, nie są w żaden sposób
uszkodzone i znajdują się w oryginalnym opakowaniu.
Kupujący jest zobowiązany do pokrycia kosztów,
związanych ze zwrotem nieuszkodzonych produktów.
Tego typu koszta są zależne od gabarytów, oraz wagi paczek.

Zwrotu możesz dokonać wypełniając formularz zwrotu dostępny tutaj. 

Po wysłaniu takiego formularza do nas, po prostu przygotuj paczkę,
a my powiadomimy Cię o przyjeździe kuriera.



REKLAMACJE


Ciężko pracujemy na to, aby zapewnić wszystkim naszym produktom najwyższą jakość.
Jednakże, jeśli otrzymane produkty posiadają jakiekolwiek wady, powstałe
z winy producenta, bądź zostały uszkodzone w transporcie, firma Balance
pokrywa całkowite koszty związane ze zwrotem, oraz dostarczeniem
całkowicie nowego produktu, bądź elementu wolnego od wad.
Odpowiemy na Twoją reklamację tak szybko, jak to możliwe i w przypadku
jej akceptacji, wymienimy lub dokonamy naprawy produktu,
w zależności od danej reklamacji.

Pamiętaj, aby zachować oryginalny dowód zakupu, oraz opakowanie,
gdyż będą one potrzebne przy dokonywaniu zwrotu.Reklamacji możesz dokonać
wypełniając formularz reklamacji dostępny tutaj.




Po więcej informacji, prosimy zwracać się do Centrum Obsługi Klienta pod adresem mailowym balance@balancestore.pl




MIŁYCH ZAKUPÓW!